"A lehetetlen nem létezik!"

 2011.04.06. 14:46

Sokat gondolkodtam, hogyan közöljem a legújabb hírt Veletek. Jobb nem jutott eszembe, mint hogy az eddigi bejegyzésekből kiválogattam a lényeges sorokat, mondatokat, kicsit megformáztam, összefoglaltam, és a végén kiderül, mi az oka a bejegyzés „születésének”. Aki készen áll, és szeretne osztozni az örömömben, annak csak a tovább gombra kell kattintania.... ja, hogy nincs tovább gomb!? Akkor görgesd tovább az egeret... :)

 

2010. 08. 17 Bedobtak a mély vízbe, a felnőtt csapattal edzettünk. Fantasztikus, ahogy ütnek, húznak, passzolnak, védekeznek, támadnak, ... :)

2010. 08. 19 Kedden az SML (felnőtt csapat) edzőmeccset játszott egy u16-os fiú csapattal. A meccs kezdete előtt leszólított az SML edzője. Először arra gondoltam, hogy majd megkér, szedjem a labdákat a meccsen, vagy intézzek el neki valamit, de aztán szerencsére nem így történt. :) Meghívott a jövő heti edzőtáborba. Nem hittem a fülemnek.
2010. 10. 15 Délben hívott Römu, az edzőm. Előző nap beszélt Aldoval, a felnőtt csapat edzőjével, és szeretnék, ha mennék velük meccsre pénteken... :) 1,5 órán keresztül remegett a kezem, és nem tudtam eldönteni, örüljek-e neki. Nem vágytam még rá, mert úgy gondolom, nagyon messze vagyok az Elit csapattól. Sokkal jobbak nálam fejben, technikában, és sokan gyorsaságban is (pedig abban azért nehéz megverni:D). Aztán a válaszom igen volt, ezért már este mennem kellett hozzájuk edzésre. Azon kívül, hogy izgultam, féltem, nem értettem, miért én vagyok itt az U21-es csapatból, hiszen az utolsó edzésen életem legrosszabb edzésmunkáját produkáltam, az első 5-10 perc után már fantasztikus volt. A lányok kedvesek, segítőkészek, ha valamit jól csinálok, megdicsérnek, ha valamit elrontok, biztatnak, minden sorcsere után megbeszéljük, mit kellett volna máshogy csinálni, mit rontottunk el, sokat segítettek. A játék elején nem sok közöm volt a labdához, de ha volt, akkor csak épphogy megérinthettem, a következő pillanatban már 2 játékos a nyakamban lihegett és elvették tőlem a játékszert. Gyorsan át kellett állnom egy másik tempóra, mintha egy másik dimenzióba csöppentem volna... Szerencsére sikerült megoldanom a szintváltást, egész jó dolgokat csináltam, többször megdicsértek és még gólpasszt is adtam. :)

2010. 10. 20

 „Florian Büchting: (15.10.2010) 19:54:02 (if my camera clock is right) - a historic moment in Hungarian floorball: for the first time, an Hungarian player stepped foot in the rink of an SML team (Nicole Vertesi for the Burgdorf Wizards at Unihockey Leimental in Basel) - honestly, it was just two seconds and she just walked from the penalty bench back to the substitution, but I am nevertheless proud of her :) ”
„Ágnes Apostol That's one small step for a (wo)man, but giant leap for the Hungarian floorball... Köszi Nicole :)”



2010. 10. 27
Vasárnap újra SML meccs, Európa idei 2. legjobb csapata (Piranha Chur) ellen. (1-1), (0-0), (3-1), 4-2 oda! 5 perccel a vége előtt még 2-2 volt, így ismét nem játszottam. Tusolás után ültem a padon és jött Aldo. Leült mellém és elkezdtünk beszélgetni. Mondta, hogy nem számított rá, hogy végig ilyen szoros lesz, azt gondolta, nagyobb különbség lesz a 2 csapat között, és akkor végre pályára léphetek a nagyoknál. A továbbiakban is fog hívni, és egyszer eljön az én időm, amikor játszani fogok, addig is jó, hogy a csapattal vagyok, megismerem őket, ők is hozzám szoknak és látom ahogy játszanak. A beszélgetés után boldog voltam, tudva, hogy számít rám, egyszer játszani fogok az elit bajnokságban!
2010. 12. 12 2 hete pénteken az SML meccset játszott, ahova az U21-ből Häubi kapott meghívást. Őszintén bevallom, kicsit csalódott voltam, és elgondolkodtam rajta, hogy talán nem volt megfelelő az edzésmunkám, vagy csak egyszerűen rájöttek, hogy „nem kellek nekik”.
Szombat reggel kaptam egy telefont Simontól, miszerint az U21-es derbi után mennem kell az SML-hez (na ekkor már tényleg semmit nem értettem). Hatalmas meccset játszottunk a „kicsikkel”, nagyon fáradt voltam, így az SML-nél a kispadon többször néztem az órát mint a pályát. A fáradtságomat az iszonyatos fejfájás is bizonyította, de azért jól szórakoztam a kispadon, sokat beszélgettem Bettinával, és még a csapat is nyert 2-1-re. Ezúttal hálát adtam „mindenkinek”, hogy nem kellett pályára lépnem, és örültem neki, hogy nem egy ilyen napon „debütálok” az elit csapatban.
Csütörtökön este ismét SML edzés,
első sor. 4 lány van a csapatban, akiket igazán tisztelek, akikre felnézek és akik – ha lehet így mondani – példaképek számomra. Rahel, Cornelia, Herbie és Cöx. A 4 lány közül Rahel sajnos beteg, így ő nem volt edzésen, Corneliaval és Herbievel viszont egy sorba kerültem. Mit is mondjak!? Szuper volt. Élveztem, futottam, hajtottam, még akkor is, ha kicsit fáradtak voltak a lábaim. Többen megdicsértek, de ami a legtöbbet jelentett számomra, hogy Herbie, akit nagyon tisztelek, odajött hozzám és kijelentette, hogy öröm velem játszani „Das macht Spaß mit dir zu spielen.”. Képzelhetitek, köpni-nyelni nem tudtam, megmerevedve álltam és próbáltam felfogni, hogy nem csak álmodom. :)

2010. 12. 19
Első mérkőzés a felnőtt csapattal. Első sor, végig játék, első megszerzett gól:
http://verti.blog.hu/2011/01/08/2010_12_19_sml_meccs_karacsonyi_ajandekozas

2011. 01. 08
25-30 percet játszottam, Johanna helyére cseréltek be az első sorba. Nem tudtam megítélni, milyen volt a teljesítményem. Herbie és Rahel megdicsértek a meccs végén, vagyis azt mondták, hogy tudják, milyen nehéz egy meccsben lévő sorhoz csatlakozni és felvenni a játék ritmusát, de jól megoldottam a feladatot és ügyes voltam.

2011. 02. 19 12 perccel a vége előtt Aldo szólt, hogy kezdjek el melegíteni. Meglepődtem, hogy a szinte mindig kezdő Johanna és az U21-ben játszó Nicole közül engem választott.... Melegítettem, amikor gólt lőttünk. 8 perccel a vége előtt 3-2 nekünk. Ekkor mondta Aldo, hogy legyek kész, de nem biztos, hogy csatába küld, meglátjuk, hogy alakulnak a dolgok. Szerencsére nyertünk, hatalmas játékkal. Egyáltalán nem érdekelt, hogy nem kaptam lehetőséget, hiszen az edzők hozzám állása "erőt adott". Soha nem gondoltam volna, hogy egy svéd és egy magyar játékos közül a magyart választanák. :) Igazán jól esett.
Aldo
elintézte, hogy Martin megvizsgálja a bokámat, ami kiment a hétvégén. Vizsgálás közben Sophiával a jövőről, a játékosokról és a csapatról beszélgettünk, majd az edzők és Martin közösen meghozták a döntést; hétvégén ki kell hagynom az SML meccset, pénteken pedig el kell mennem dokihoz. Mielőtt indultam volna haza, Aldo magához hívott. Kérdezte, hogy mi a tervem jövőre, ugyanis szeretné, ha itt maradnék a felnőtt csapatnál játszani. Kicsit dicsérgetett, és mondta, hogy gondolkodjak rajta, ha vissza jövök a Vb selejtezőről, akkor leülünk és megbeszéljük a részleteket. :)

Február 24-én, csütörtökön sor került az első tárgyalásra Aldo és köztem. Elmondta, hogy szeretné, ha itt maradnék, de nem csak azért, mert tehetséges játékos vagyok, hanem a személyiségem miatt is. :) Nagyon rendes volt, vele még nem beszélgettem ilyen őszintén, vagyis komoly dolgokról még szinte egyáltalán nem. Sok mindent megtudtam, kik maradnak jövőre, ki megy el, milyen új igazolások lesznek, stb.. Az edzői stábbal kapcsolatban, még ők is gondolkodnak. 3 játékos válasza kérdéses most, ami fontos nekik. Ettől is függővé teszik, mi lesz velük jövőre. Annyit elárulok, hogy a 3 játékosból én vagyok az egyik. :) Aldo még azt is közölte velem, hogy hétvégén kezdő leszek, úgy készüljek.

2011. 02. 26 Kezdő sor, izgulás, de annyira nem féltem, ugyanis az edzők és a csapat nagy része tudta, hogy hullámvölgyben járok, nem vagyok formában. Tétje nem volt az összecsapásnak, nem múlt rajta semmi. 47 percet játszottam. Meglepően jónak mondanám a teljesítményemet, ahhoz képest, ahogy az utóbbi hetekben esetlenkedtem, most egész ügyesen ment. :) Persze hibáztam, és látszódott, hogy gyorsulnom kell ehhez a szinthez, amire képes vagyok, csak hiányzik a „rutin". Nyújtás és zuhanyzás után beszélgettem Herbie-vel. Azt már tudtam, hogy az edzők hogy vélekednek rólam, kíváncsi voltam 1-2 játékosra is, akik „sokat jelentenek nekem”. Herbie mondhatni megnyugtatott, igazából még azt is mondta, hogy még ő sem döntött, de ha én is igent mondok, akkor ő is egyre közelebb kerül a maradáshoz. :)

 

 

 

 

 

Összességében tehát: A 2010/11-es szezonban 7 mérkőzésen szerepeltem a jegyzőkönyvben az SML csapatnál. Az első 3 meccset „szó nélkül” végig ültem, egy kiállítással gazdagodtam – szabálytalan csere miatt engem küldtek a büntetőpadra :)- , majd a 4. meccsen bizalmat szavaztak az edzők, betettek a kezdő sorba, végig játszottam és gólt is szereztem. Ezek után következett még 3 meccs. Az elsőn kaptam lehetőséget, csereként 25 percet, a másodikon 2x melegítettem be, de "csak a kispadig jutottam", a harmadikon pedig ismét a kezdő sorban, 47 percig lehettem a pályán.

Az U21-es csapatnál mind a 17 mérkőzésen pályára léptem, 3 meccs kivételével mindig kezdőként. Támadó, center és védő is voltam, mondhatni univerzális személy. :)

És hogy mit is akarok kihozni ebből!? :)

Tegnap, vagyis 2011. április 5-én, kedden este, kb. 19.45 körül aláírtam életem első sportszerződését. Ezzel hivatalossá vált, hogy a 2011/2012-es szezont a Burgdorf Wizards Elit csapatában játszom. Amire a kijövetelemkor még gondolni sem mertem, most itt van előttem, karnyújtásnyira, sőt, a kezemben tartom, és próbálom elhinni, hogy ez velem történt meg. Egy szerződés. Egy igazi, rendes, hivatalos szerződés. Mondogatnom kell, hogy végre elhiggyem, hogy a jövő szezonban svájci válogatottakkal, svájci válogatottak ellen fogok játszani, akik idén világbajnokságot akarnak nyerni. Még mindig többször felteszem magamnak a kérdést; hogy kerülök ilyen játékosok közé!? Sehol nem vagyok ahhoz a játékszinthez képest, amit ők képviselnek...... de, "szerencsére" ezt csak én gondolom így, a játékosok és az edzők is meg vannak győződve arról, hogy helyem van az elit bajnokságban....  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://verti.blog.hu/api/trackback/id/tr442804656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

__Sasa__ 2011.04.06. 21:28:47

Szóval profi floorball játékos lettél!?! :) Gratulálok! Nagyon büszkék vagyunk rád! :)

acsbar 2011.04.12. 19:11:43

Kedves Nicole!

Szívből gratulálok! Nagyon is ott a helyed, ebben biztos vagyok!;)
süti beállítások módosítása