Verseny/Segítség/Nyeremény

 2010.11.20. 18:03

A számküldős versenynek elég nagy sikere volt, rengeteg zenét kaptam. Ezúton is köszönöm mindenkinek, aki küldött, remélem a nyertesek örültek az ajándéknak (elárulom, nem csokit kaptak...:)). Most is számküldő versenyt hirdetnék, csak kicsit más kategóriában. A jelige: Éljenek a mesék.


Sokan tudjátok rólam, hogy nagyon szeretem a mesedalokat, többet tudok kívülről is (énekelni csak magamnak, vagy már jó hangulatban lévő társaságnak szoktam, nem kell megijedni:)). Sajnos az internetről elég kevés számot sikerült magyarul letöltenem (Oroszlánkirály összes megvan), ezért kérném a segítségeteket. Bármit szívesen fogadok, mert szinte kivétel nélkül mindegyiket szeretem. Ami feltétel, hogy magyarul legyenek, ne angolul. Szilajnak és a Mackótestvér dalainak kifejezetten örülnék, ezeket a kedvencek közé sorolnám! ;) A verseny határideje az olvasás időpontjától december 5-éig tart. Esélyesnek tartom, hogy ismét 2 nyertest hirdetek, ha hasonló sikere lesz ennek a versenynek, mint az előzőnek... :) Természetesen egy személy küldhet akár 10-20 számot is, a darabszám nincs korlátozva, és én csak örülök neki! Minél többet kapok, annál boldogabb leszek! :) 

A számokat a nikol36@freemail.hu címre küldhetitek, vagy MSN-en, Skypeon. :) 

Megjegyzem, az ajándék alatt nem egy fényképezőgépre vagy egy táskára kell gondolni, hanem valami jelképes apróságra Svájcból. 

A következő élménybeszámolóm hamarosan elkészül. Próbálom tartani a heti 1 bejegyzést, igaz nem mindig sikerül, ezért elnézést kérek azoktól, akik olvassák és várják az új sztorijaimat... :) Holnap szurkoljatok, újra pályára lép a Burgdorf Wizards, és ezúttal boldogan szeretnénk elhagyni a pályát, 3 ponttal a zsebünkben!!! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://verti.blog.hu/api/trackback/id/tr152461574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acsbar 2010.11.21. 19:53:19

Szia!

Hogyan tudom elküldeni neked?Elvileg megvan minden. Szilaj és Mackótestvér is:) De ha van még kívánság, akkor szólj, megpróbálom megszerezni.

acsbar 2010.11.21. 19:54:14

Basszus, de hülye vagyok:) Leírtad a bejegyzésben:) Jól van... Vak vagyok, ez van:)

Verti 2010.11.22. 10:52:52

@acsbar: :) Köszönöm, megkaptam mind a ... sokat :D
süti beállítások módosítása